Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

O czym należy pamiętać podczas wyboru gadżetów reklamowych

Każda firma prowadzi jakieś działania marketingowe, a różnorodność rozmaitych sposobów naprawdę jest duża. Jednak z nich to dawanie klientom różnych przedmiotów reklamowych. Takie praktyki cieszą się coraz większą popularnością, gdyż w rękach sprawnych marketingowców są po prostu bardzo skuteczne. I nie będzie tu chodzić o przełożenie w bezpośredni sposób na wyniki sprzedaży, ponieważ gadżety reklamowe najczęściej tego nie dają wprost. Znacznie ważniejsze jest budowanie widoczności danej marki wśród konkurencji czy też zwiększenie lojalności odbiorców.

Chyba każdy lubi dostawać upominki, i sporo osób z tego powodu czuje się w jakiś sposób zobowiązanych, zjawisko to jest powszechnie znane w psychologii. Takim sposobem za pomocą normalnego kubka czy pendriva, trafiającego w ręce odpowiedniej osoby, da się utrzymać czy zdobyć kontrakty o znacznie większej wartości. Tego typu gadżety dla firm, jeśli mają na sobie logo firmy, zaczynają być trwale obecne u niejednej osoby. Szczególnie jeżeli są praktyczne i użyteczne, to po prostu ludzie z nich korzystają, a przy tym bez przerwy widzą daną markę.

A to faktycznie bardzo mocno przekłada się na poziom lojalności podczas kolejnych zakupów. Duże znaczenie ma też sama konkurencja. Jeżeli wszystkie firmy z branży przy najróżniejszych okazjach rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to nie chcąc pozostać w tyle należy to samo robić. W przeciwnym wypadku zostanie się zapamiętanym jako ktoś, kto nie specjalnie dba o klientów i nie chce im nawet symbolicznego kubka sprezentować.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
  • 30/09/2022
  • 1